6 Eylül 2014 Cumartesi

Cinemaa Cinemaa

Filmlere verdim kendimi.

İlk Filmim dün gece başlayıp yarım kalan 

Kadın İşi banka soygunu : Eylenceli az dramlı bol dostluklu toz pembe bir film. Meltem Cumbul varsa biraz kalite artıyo sanırım. Kiii sevmem vaktiyle Burak Kut çuğumla çıktı diye fena halde gıcığımdır hanfendüye.. Aramıza girdi :)


 








 
2 ) Bir Küçük Eylül Meselesi : Ben bunu dizi zannediyordum hatta kara para aşk mı acaba bu falan diyordum... Ahanda bu kadar kopuğum dünyadan.... Dizi de takip etmediğim için ne nedir hiç bilmiyorum... Bu kıza bayılıyorum yaa bu kadar mı güzel olunur. Vermişte vermiş yüce rabbim.... Boy pos endam işve cilve sempatiklik ... Var oğlu var.... Erkek olsam kapısında yatarım yeminle.... Heee film güzel beğendim... Kaliteli bir film....



 Neşeli hayat bu olsa gerek.... 6 çocuk.... Bu kadar çocuğum olsun isterdim... Tabi o kadarda param olmalı bunu isteyebilmek için ....









Bu gün hasta ziyaretlerim var. Dönüşte geze geze gelirim eve fotoğraf çekesim var bol bol....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder