2 Ekim 2014 Perşembe

Taaattlıııı

Ufff feci tatlı krizindeyim ufak tadımlık dozda veriyorum kendime iyice yoldan çıkmıyayım diye.... Ama bu gün öyle böyle değil gözümü açtığımdan beri pasta börek tatlı arayışındayım.... Çok düşündüğüm için mi acaba diye düşünüyorum... Yani yememeye çalışırken sürekli düşündüğüm için aklıma takılıyor olabilir. Anaaa dünyanın en anlamsız cümlesini kurdum az önce...Ammaaan neyse be... Yürüyüşlere devam yolumu uzattıkça uzattım artık... Kilo vermesemde almam bari bu da bana teselli... Evet kola inadıma içmicem ulayn... Tatlıda tadımlık dozajı aşmıcam... Kilo vermesemde bu bağımlılıklardan kurtulucam. Bu ne bee.... Bu gün kahve içmicem dediğim andan beri başım ağrıyor şimdi mecburen içiyorum bir tane yeminlen ağrı gitti yani... Bu psikolojik mi acaba... Bunu çözücem kesin çözücem bir yolu olmalı....Vardır yani... Yıl olmuş 2014 millet 50 kilodan 45 e düşmenin peşinde ben aldım başımı gidiyorum..... 2015 e bari 70 in altında gireyim yaa hadi yaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder