9 Ekim 2014 Perşembe

Karmaşık....

Bu aralar güzel haberler alıyorum. 2 arkadaşım daha hamiş :) sevecek mıncıracak bir sürü beybi yolda... Bayram desen çok keyifli geçti. Gelen giden hoplayan zıplayan bıcırlar içim huzurla doldu bu bayram... Aramızın bozuk olduğu şu arkadaşlarla karşılıklı barış imzaladık. Dünyayla ilgili bir hesabım kalmadı ölebilirim :)

Ölebilirim derken dün beni arabanın teki eziyordu.... Ana yolda süratle giden araba son anda ara caddeye girmeye karar verdi tesadüfe bakki bende ara caddenin ortasındaydım o vakit... Arabanın lastik sesinden anladımki benim için geliyor bir iki adımla yırttım adam yolun sonuna kadar kornaya bastı. İnsan nasıl katil oluyor anlıyorum bazen.... Neyyssee... Haa birde tinercimiz var... Bana bakaa bakaa yürüdü o kadar çok baktı ki tırsıp başka sokaktan gittim evime :) Dün ölmediğim  için şanslı mıyım yoksa bu bi uyarımıydı acaba... Ben namaza başlasam iyi olacak... Ne kadar az yanarsak o kadar iyi...Bunda bile çıkar gözetmek tıı tıı tıı...Yani baksana bir beklenti bir menfaat bir yalakalanma hissettim kendimde.

Dünya ne kadar karışık bu aralar. Israrla tv izlemiyorum. Haberleri takip etmiyorum. Kafa kesme olayını izledim o günden beri kaç kabus gördüm. Ben bu kadar uzağında olayların film sahnesi gibi izlerken insanlar bunun içinde yaşıyor. Çok korkunç.... Çok saçma... Bunlar bir amacı olmayan caniler.

Vel hasıl benle ilgili bir şey yok bu hayatta... Öyle çevremde olup bitenleri izliyorum.... Herşeyin içinde herşeyden alakasız akıp geçiyor günler.... Hayat bu mu acaba.. 

2 yorum:

  1. Hayat çok güzel:). Senin her yazın pozitiflik saçıyor. Okurken yüxüm gülüyor:). Namazı sadece az yanmak için kılma:). Bir tür meditasyon;). Sana tavsiyem hemen başla insanın iç huzuru yerine geliyor:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa yanıtım uçmuş.... dedim ki insanın hendini yola getirmesi en zor şey... Bana da nasip olur inşallah...Bazen bi heves geliyo çoğu zamanda uyuşukluk geliyor.... adam olcamda bakalım ne zaman :)

      Hep gülümsemeli şeyler yazalım inşallah :)

      Sil