22 Ekim 2014 Çarşamba

Çok iyi çook....

İyi olan tek şey aslında borçların erimesiii erimesiii......... beni mutlu eden sadece benim :) çok şükür çook... borç ne fena yükmüş.... kayıp ehliyetimi çıkarıcam önümüzdeki ay. 110 tl gibi bir şeymiş... diyetisyene de başlıcam o da 70 tl.. bakalım..... ev tamtakır kuru bakır... buz dolabı bomboş... Donald yok zaten piyasa da olsa kıyameti kopartır böyle ev mi olur diye... başlar gene sen kendine bakamıyon çocuğu öldürürsün der... bütün laflarını ezberlemişim :)

ayyy çok heyecanlıyım borçlar biticek mi... birikim yapabilecek miyim.... kendi evim olacak mı acaba bir gün... ya arabam olacak mı...napayım olabilitesi bir çocuğum olması olasılığından daha fazla olan hayallere yönelmeye başladım...Öyle işte.... Seneye belki ygs ye falan girerim...yeşillik olsun bir mühendislik patlatırım bakarsın... birde idl öğrenmem lazım....Daha fazla yükselmeliyim bu hayatta... Wuuww hırslı gördüm kendimi... Yok bee millet almış yürümüş ben yerimde sayıyorum ona sinir oluyorum o kadar...bende yapıciğim işte....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder