15 Ekim 2014 Çarşamba

Ohaaa....

Gülben 4 aylık hamileymiş üstelik kızmış.... Hatunun şansı bir döndü pir döndü..... Demek gidene çok ağlamamak lazım... Giden gittikten sonra daha bir kendine bakmak kilo vermek cool takılmak lazım. Vay anasını arkadaş...

Ahh aaahhh şöyle bir eski fotolara baktımda kendimi şişko sandığım zamanlar nasıl da zayıfmışım.. Üstelik güzelmişim de... O cart diye kestirdiğim saçlarım nasılda güzelmiş...Ve ben ne kadar mutsuz muşum... Hepsinde dokunsalar ağlayacak dünyası  batmış sırtı kambur yahu niye kimse bana el atmamış.. hop yaa noluyoz dememiş... bunca ömrümü boşa geçirdim sorma bee canım pişmanım bu gün.... kubattan bana gelsin o zaman... Abuk sabuk onun dıdısı bunun bıdısı ne çok takmışım ne büyütmüşüm içimde ne çok dert edinmişim... Uyandık çok şükür ama gençlik gitti annem gitti... anca dank etti ahh ahhh.... Oyyşşş kalbim ağrıdı... Geçmiş beni mutsuz ediyor... O yüzden fotoları eeeeen bulunmmaz yerlere sakladımdı... Şimdi bir kaçını bastırayım dedim de hayatım film şeridi gibi geçti gözümden.... Hey gidi günler hey....

Şu an olduğum yer hayatımın en güzel yeri... ohh be üdnya varmış... annem yaşasaydı da görseydi keşke.... dünya varmış uleyn.... huzursuzluk veren insanlardan ortamlardan kaçın... arkanıza bile bakmayın.... en büyük yaşam felsefem bu bundan gayrı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder