14 Ekim 2014 Salı

Hayret Bişi....

Ne zaman daha doğru dürüst olayım işimde tam odaklanayım desem patronla birbirimize giriyoruz. Bu gün en son insan da çalışma şevki bırakmıyosunuz dedim :) Neyse fazla damarına basmamak lazım malum sonra iş ara falan hiç zamanı değil. Modern çağın köleleriyiz işte.....Arkamızda biri de yok ki anasını satayım.... Ahh aahhh anam sağken elli kere dedi bana başka iş bak diye dinlemedim. O zaman koycaktım postayı.... Kafama ediiim.....

Dün başlamıştım yazmaya bu gün sakinim :) geçti esip gürlemem....


Kalan taksidim... bu hesaba gör bu tv nin parası oluyo :) bu ayın 15 inde 450 daha yatacak buraya kısmetse... bir de 6 yatırıp şu küsurattan kurtulurum....Kalır 1350......... Önümüzde var 2 ay....Saldır bambi...Zafer bizim olacak.... Hadi iki aycık daha soğuma güzel hava....Yapabilirsin....Hiç bir şeyden tırsmıyorum doğalgaz faturasından tırstığım kadar... Ahh şu ocak ayına selametle bir çıkabilsem....

Bu arada kart borcumda 550 tl... 300 ü geçmicektim sözle... bayram mayram açılmışım azıcık bir de 80 tl yıllık üyelik bedeli geçirmişler... Yemeyenin malını işte böyle yerler...

bu ay elime geçecek  1500 --- 440 kira --- 450 taksit -- 550 kart ....... bu tbalo karşısında arabeske gark oluyorum... ölmemmiiiii beni taşlara vuruuun tabuta kanım sürüün...Taksidi belki 400 yatırırım...bari 90 tl kalsın cepte....

iki yılda tam 25 milyar harcamışım... sırf ev kirasına 10 milyar ödemişim.... 5 - 6 milayara yakın fatura ödemişim.. 8 - 9 milyar eşya gerisinide yemişim....vay anasını... 2 milyarda kredi kartına faiz ödemişim.... şook şook şook.... bu kadar param olduğundan haberim bile yoktu :)) 5 sene içinde ev alıcam....Ahanda buraya yazıyorum... ev aldıktan sonra iki sene içinde de araba alıcam... bana 7 sene verin....7 sene de dostu düşmanı hayrete düşürecem..... Hadi bakalım.....Bu yaşıma kadar kafamı kullanamamışım...Şu son 7 - 8 ayda gösterdiğim disiplini en başından göstereymişim şimdiye borcum bile kalmazmış... Neyyse önümüzdeki maçlara bakacaz artık.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder