30 Haziran 2014 Pazartesi

Aceleci Ruhum

Ahh benim aceleci ruhum... Evet pazar da 25 tl ye buldum o plastik komidinden... Adı da buymuş bu arada... Neyse bir sebzelik birde ondan aldım.... Uzuuunca bir süre dolabım yok demem... Yani inşallah... Bunu derken bile banyo geçiyor aklımdan oraya da bir şey lazım....


Cumartesi pek bir koşturmacalı geçti... Taksidi yatırdım çarşıya indim elimde koca iki torbayla otobüse bin in metroya bin in baya bir enerji sarfettim....

Pazar günü gribin etkisiyle biraz geç kalktım... Saaat 1 de ... ben o saate kadar bağlasalar durmam yatakta ama hastalık fena çarptı.... Sesim hala travesti gibi....

Evi dip köşe temizledim.... Buzdolabını temizledim.... Bir kaç güne bozulup ziyan olacak sebzelerimi değerlendirdim.. Havuçları temizleyip rendeleyip kavurdum süper oldu iftar için. Hiç aklımda yoktu halbuki.... Bir de vatana millete kazandırılması gereken domates ve biberlerden sos hazırladım... O da süpper oldu... Bundan sonra evdeki israfa savaş açıyorum.... Evden hiç bir gıda maddesi atılmayacak bundan sonra... Ya ihtiyacın kadar al aldıysan da adam gibi kullan....

İlk fırsatta tv dolabı almam lazım....Cepte kuruş kalmadı hala o lazım bu lazım diyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder