14 Haziran 2014 Cumartesi

Yangın vaaaaar.....

Töbe töbeeeeee.... Ev sahibi arar kapınızın önünde yoğun bir duman var.... Töbeler olsun... Sabah yumurta pişirdim aklımda kalan tek yanıcı şey ocak... Mutfak penceresine bakın diyorum adam mutfak kelimesinin neye tekabül ettiğini çözemiyor... Telefonu kapayıp can hıraş eve geliyorum.... Yoğun duman dediği bildiğin beyaz bir toz bulutu... Bu mudur yani.... Bunun için mi elimde notebookla o koca yokuşu koştum....Yangın dumanı değil..... Amca ömründe hiç yangın görmemiş... Hatta yanan bi odun bile görmemiş kanımca.... Kalbim ağzımdan çıkacak derecede zıp zıp zıpladı eve varana kadar.... Ocağımı açık bıraktım.... ki mümkün değil ocağın dibindeki masamda oturup yedim öküz müyüm o kadar ocak boş boş açıkken yemek yicem... ütü yapmadım ama ütü masasının başında uyku sersemi oturdum biraz o ara takmış olabilir miyim fişi... zzzz görüntü yok.... hatırlamıyorum niye orda oturduğumu bile hatırlamıyorum.... akvaryumdan prize su aktı tv kısa devre mi yaptı acaba.... yoksa kuşlar bir kabloyu kemirdi ve gümmm..... insan delirir valla... Elli tane senaryo yazdım aklımdan... tıı tııı tıııı....

Hava çoook güzel... Ayy içimde böyle hadi donald gel bir yerelere gidelim tatil yapalım diyesim var. ama cep delik cepken delik....Üzgünüm leylaaa....

Ben temizliğimi yapayım bari.... sonrada bir güzel yürüyüşümü yaparım...... napalım.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder