10 Haziran 2014 Salı

Daldan dala

Bu aralar böyle bir halim var... Ne bir işte sebat edebiliyorum ne bir kitapta ne bir  eylencede.... Başladığım film sıkıyor bu saçma uyduruk şeyi niye izliyorum ki öğretici bir şey yapayım diyorum...Kitap okurken aslında şu anda falanca kitabı okumalıydım aman her eline kalemi alanda yazar olmuş deyip okuduğum kitabın yazarına b.k atıyorum .... Evi temizlerken spor yapmayı spor yaparken kuşların bakımını yapmayı kuşların bakımını yaparken işleri işleri yaparken tatili tatil derken parayı para derken borçları düşünüyorum.... Ahanda kafam böyle kazan gibi...

Bir de arkadaşlar tutturmuş sana birini ayarlayalım. Donald bana sahip çıkmadığından acıyorlar bana... İyiyim mutluyum on numara beş yıldızım felam diyorum ama onlarda farkında böyle mutlu olunamayacağının :) neyse... hepsini ekarte ediyorum itina ile... Yaaa beni yormayın artık... Beni benden çok düşünecek değilsiniz ya nedir bu baskı... hayret ediyorum doğrusu iyi niyetlerinden şüphem yokta bendeki inatla başedebilecek kimse çıkmadı daha. ben bir karar verdim mi geberene kadar arkasında dururum... yolumdan Allah döndürmedikçe dönmem gibi salakça bir zihniyetin son temsilcilerindenim. Hala o saf duygularla yönetmeye çalıştığım kendimce bir sistemim var. Bende bilmiyorum doğrusu doğru yolda mıyım yanlış yolda mıyım pişman olur muyum....biraz da donalda beni içimde bunu sorgulatacak kadar sahipsiz bıraktığı için kızgınım doğrusu. onunla önümü göremiyorum doğrusu... offffffffff....... beni kendi içimde boğuyor bu düşünceler... kafa mı karıştırmayın uleyn...karışmaz kiii karışmaz ki.....

öyle işte... ben işe döneyim....şurda birinin çukulatası kalmış yesem mi ki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder