18 Haziran 2014 Çarşamba

Ben nerde yanlış yantım....

Dün parkta 60 yaşlarında bir adamın sözlü tacizine uğradım... Ondan önceki günde homur homur birşeyler söylenip duruyordu....Bu sefer biraz abartıp takibe başlayınca koşarak parktan kaçtım... Koşarken farkettim ki tıkanmıyorum... İşte yürüyüşün faydası o moruk bana yetişemez diye topukladım olay yerinden... Anlamadım neden ben, parkta bir sürü askılı şortlu her yer fora yürüyen, benim gibi tek başına takılan bayan var.... ben uzun kollu uzun paçalı eşofmanımla başımda sapkamla erkek gibiyim son derece mutasıp takılıyorum... Abi niye bana taktı ki kafayı..... hiç bir tahrik unsuru taşımıyorum vallahi... Bütün gece tırstım ya beni takip ettiyse kapıya dayanırsa... paranoyak yapacak beni zaten öyleyim... her çeşit insan var ben gölgemden tırsıyorum zaten......

ve bu sabah gene 72.3... niye bırakmıyor ki yakamı.... 1 haftadır abur cubur yemedim... niçinnn gitmiyor bu 70 ler..... 60 lı bişi görmek istiyorum... valla bu gün 4 parça bitter yedim dünde 3 parça yemiştim... nasılsa gitmiyo ne kasacam dedim...

bakalım yaaa canım çok sıkıldı bu olaya....bitterde yedim zaten :( neyse tutayım ben boğazımı iyisimi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder