23 Haziran 2014 Pazartesi

Yine mi güzeliz yine mi çiçek?



Evim bir küçük bostana dönmek üzere.... Azar azar aldığım çiçekleri koyacak yer bulamaz oldum.... İlk geldiklerinde rengarenk çiçekleri olup beni kendilerine aşık eden keratalar bir ayı çıkaramadan çiçeklerini döktü... yalnız benim için bakıyorlar yeşil yeşil.... tekrar kendilerine gelirler mi acaba diye sabah akşam dil döküyorum.... Hani konuşunca açarlarmış ya.... ev hanımlarının yalancısıyım...

Hayır donaldın başının etini yiye yiye getirtdiğim sardunyalar yoluk tavuğa döndü... Ben onun ne diyeceğini aynen söliyeyim çiçeğe bakamıyon çocuğa nasıl bakacan... Keşke çiçeklerde de elektro şok tedavisi olsa... Ama nasıl olur anlamadım bir hafta da soooolduuuuu gittiiiiiiiiiiii.......... Benim aldıklarımda en azından yeşil meşil sap map bir hayat belirtisi var ama onun getirdikleri döküldü eridi bitti yok oldu... detoks niyetine yedim mi desem acaba....

Bir taneside solucanlanmış ayyy aklıma geldikçe içim bir hoş oluyor.... bi yerde okudum suya batırın solucanlar kaçar diyordu şimdi banyoda batırdım merakım solucanlar nereye kaçacak......

Neyse benim saçmalıklarımı bir kenara atıp şarkıyla efkara gark olun bakalım.... gittim ben by....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder