5 Haziran 2014 Perşembe

Eldekine Şükretmek

Dün içimi bir kaybetme korkusu sardı... Ya donalda bir şey olursa korkusu.... Nasıl bir sancı girdi yüreğime bir anda nasıl özledim.... Ayy hala gözlerim doluyor... İyice sulugöz oldum... Gerçi hep böyleydim ben :) Akşam geldi bir atladım boynuna nasılda terliyim ev işine dalmıştım tam da banane dedim sarıldım kokladım... O ne olduğunu anlamadı :)) Hormonlar be yavrucum....5 dakkalığına uğramış hemen kalktı gitti... Bende temizliğime devam ettim ama içime bir huzur geldi. Gördümya sarıldım ya yetti :)

Kuşarımın yuva yapışlarını izledim keyifle... Bana alıştılar iyice :) Küçücük canlarıyla bir mücadele içindeler ki bayılıyorum izlemeye... Kafese elimi sokunca artık korkmuyorlar... Hatta baya yüzgöz olduk. Hint bülbüleri bu kadar alışır mı yahu :) Yuvayı yaptılar yavrular ne  zaman gelecek bakalım....Yuvalığa keçe yumuşak taba koydum ama illa ki kendileri yapacaklar... O yumuşak tabanı yeterli bulmadı keratalar... Peçeteleri kestim kestim verdim... Boyundan büyük peçeteyi taşıma çabaları görülmeye değerdi... Allah onlara iyi bakabilmeyi nasip etsin bana... Daha önce iki çiftim öldü. Bunlar çok narin kuşlar...Başka odaya atınca bakamıyolar kendilerine hep gözüm üstlerinde bu sefer... Ama misafir gelince bırkalanmasınlar diye atıyorum diğer odaya mecburen.. Duvara far yapmalı.... Önüne de yazı asayım diyorum kafese dokunmayın diye ayıp mı olur ki....Şimdi yavruları lunca yerinden çok oynatmamak gerek.... Ve çok da rahatsız etmemek gerek... Bilemedim...

Sabah mutlu uyandım...Mis gibi kahvaltı :) Başıma bi gelcek var gibi mutlu hissediyorum bu gün.... Sabah sabah akvaryumu temizledim...Bşr tane balığım hastalanmış. Dün öldü sanıp atacaktım nerdeyse baktım bu gün hala yan yan yüzüyo yem yiyiyo. Ya farketmeseydim :(

Sorumluluklarım çok fazla. Kuşlar balıklar çiçekler.... bunlar canlı bana emanet... ne güzel hepsi... bu gün pek bi sevgi kelebeğiyim... evet evet malum günlerdeyim :)

İlerde bahçeli bir evim olsun inşallah... Çocuklarım olsun kedim olsun köpeğim olsun ve şimdiki kuşlarım ve balıklarım olsun... Ayy ne süper olur....Donaldda olsun...Olmaz mı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder