15 Haziran 2014 Pazar

Walk Daisy walk....

Dün demiştim ya 10 km yürücem yarın diye... ne mümkün arkadaş.........Bildiğin haşatım çıkıyor  5 km den sonra... Benden şeyda coşkun olmaz... anladım ben onu.....havada mübarek yanıyor....bel çantası alıcam yanımda su götürmek için... bir de havlu çünkü aletlere geçince ellerim terden kayıyor....Parkı turlarken woswos olduğumu hayal ediyorum yokuş yukarı çıkarken ınınnınnnn :)) Ayy napayım işe eylence katmayınca sıkılıyor insan....

Şaka maka 71i gördüm ucundan da olsa :) Mutluyum umutluyum.... Ama çok yolum var azimliyim...........

Ve vadaaaa....


eveeet gene 700 gömdük....

ve şimdi alışveriş zamanı... evde herşey bittii... nerden baksan bir 100 tl gidecek....belki 150 de...

Mayıs ayında 2351 tl imiş.... Ben bu işi başaramıcam sanırım....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder