3 Haziran 2014 Salı

Yeni gün

Aslında başka bir post yazmıştım ama  yayınlamaktan vazgeçtim. Dursun taslağımda...

Bir kitap bitti... Çok süründü elimde... Çok yavaş okuyorum... Ne bileyim mıy mıy mıy ilerliyor sayfalar... Şimdi Nil Gün diye bir yazarın kitabına başladım. Emanet kitap okuyup bir an önce vereyim diye bakıyorum.



İlk başlardaki hikayeler daha önce okuduğum bildiğim şeyler ama akıcı bir kitap. Bakalım belki bana bir şey katar. Beğendiğim yerlerin fotosunu çekiyorum....

Aslında hayatta hiç bir şey için geri dönecek vakit yok...Fotosunu çektiğim sayfaları bir daha inceler miyim bilmiyorum. hele şu aralar zaman yetmiyor. İşler ve duygularım o kadar yoğun akıyor ki... Sosyal hayat sıfıra yakın yani, Haaa bi de cepte para yok ondan da biraz dışarı çıkamıyoruz o da ayrı mevzu.... Geliyoz geliyoz gene paraya takılıyoruz.... Ama azimle birikimimi de yapıyorum çok şükür. Gerçi bir sıkımlık birikim ama olsun.... Zamanla büyücek o ablası...Ayırdığım parayı yok kabul ediyorum öbür türlü harcamak iki dakika... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder