25 Haziran 2014 Çarşamba

To do list :|

Gene ben yine ben... bitmiyor bir derdim... İçim gene pır pır... boş yaşıyorum telaşı var... Bu günde kendime yapılacaklar listesi hazırladım....

- Ev süpürülüp silinecek
- üç beş bulaşık var yıkanacak
- buz dolabı ıslah edilecek
- mutfakta greksiz bir izdiham yaşanıyor gereksizler ayıklanacak neyin yeri neresiydi ayrıştırılacak
- kafesler ve akvaryum temizlenecek
- zavallı taze fasulyeler hayattalarsa ayıklanıp yemek haline getirilecek....
- fırında kırmızı biber on numara olmuş gene yapayım bu gün olmazsa yarın
- bu gün çarşamba madem çarşamba pazarına gideyim :) millet teeee nerelerden geliyor...
- Vakit kalır ise yürüyüşe gidilecek
- 1 bölüm dizi izlenecek game of thrones...
- 50 sayfa kitap okunacak
- biraz ing kelime ezberlenecek - ne işime yar ıcak bilmesemde -
- birkaç şey öğrenilecek hatırlanacak / mat / geo vs...

Alese girmek istiyorum.... Ama ne mat bilgim kaldı ne bir şey... biraz ufaktan başlasam mı... gerçi iktisat mezunuyum ve başka alanda ales istiyorum. nasıl lur bilmem...  önce alese mi girmeliyim... sistemde pek değişti... bana her sene geliyolar...

donald yurtdışına gidiyormuşşş.... şu uçarı arkadaşlarından nefret ediyorum... hayır benim niye böyle arkadaşlarım yok aaa...... hadi şekerim atlayıp uçağa zombiyaya gidelim diyenim yok yani..........benim bekar arkadaşım bile yok... çok acıklı....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder