13 Haziran 2014 Cuma

Yürüyorum şükürler olsun :)

Ahh ne komik... Allah sağlık vermiş ama kıymetini bilmiyorum... Yürüsene şekerim her yerin sağlamken... Ne büyük nimetlerle donatılmışız... Ama körüz göremiyoruz.... Biraz da nankörüz galiba....

Bir haftadır yürüyüşler yapıyorum parkta.... En az 5 km... Hedefim 8 km.... Sonra 9 km yapıp şeyda coşkunu geçicem :)

geçen hafta ibre 74 e dayandı.... şimdi 72 ye indim.... Çok şükür.... Olucak gibi....Havalarda ısınıyor sıcakta ne yenir ki istemiyo insna zaten diye kandırıyorum kendimi... Yemek yapmaya da üşeniyorum zaten :) bahane oluyor....

Dünya varmış bee.... göbeğim azıcık indi bile....

Bu sefer şeyda coşkunu tahtından edicem :)) Kadının bi bildiği varmış demek ki arkadaş herkezi yürütüp duruyo varmış bir hikmet yani.... Allah bana azim versin inşallah... Şimdilik süper gidiyor....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder