28 Haziran 2014 Cumartesi

Ramazan

Öncelikle tüm islam aleminin Ramazanı Hayırlara vesile olsun inşallah dileklerimi sunuyorum.... Bol dua edelim Allah bize günahlarımızdan arındıracak ameller nasip etsin inşallah... Çocuk isteyenlere çocuk yani bana :) ev isteyene ev para isteyene para nasip etsin inşallah....Amin....

Vay be ramazan da geldi... Günler su gibi akıp gidiyor... Ömrüm gibi.... Hava o kadar sıcak ki tarifi yok... Oturduğum yerde terliyorum... Ama nasıl başardıysam artık grip oldum... Bir rula tuvalet kağıdını aldım yanıma zira selpak yetişmiyor...Halsiziim...uykum var.....Yapılcak iş var bende enerji yok....

Hayır olsun o vakit... Dökülüyorum yaaww.........Çarşıya inip taksidi yatırmam icap ediyor.... Pazar arabamıda alayım yanıma çarşıya gidince elim boş dönmem ben... Bir de şu plastik dolaplardan bakiiim muhtemelen kazık yedim.... 55 tl verilir mi laa plastiğe... kesin 25e bulucam...

Allah ım bu iş nasıl biticek ben eve gidip uyumak istiyorum.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder