20 Haziran 2014 Cuma

Ecele doğru........



dün akşam iş çıkışı doluya yakalandım.... elimi uzattım hadi bi tanesi elime düşsün dedim cümlem bittiğinde kafama bi tane donkkk..... elime demiştim dostuum dedim :) elim hariç her yerime takır tukur nişan aldı... teslim oluyorum dedim :) Her yağışı bir rahmet olarak gören ben gene dualarımı ettim ısrarla istedim, istedim... Çok kötü bir insan sayılmam lütfen lütfen lütfen diye diye.... Daha iyi olucam söz diye diye... Noel babadan hediye bekler gibi hissediyorum bazen kendimi :)

Günler hem uzun hem kısa.... İş yerinde akşamı edemiyorum... İçim darlanıyor bir şey... Sonra diyorum işsiz günlerini hatırla bu senin için nimet demek... işine yoğunlaş... aldığın parayı haket... yorul çalış.... bıdı bıdı kendimi çalışmaya ikna etmeye çalışıyorum.... içimde bölünmüş bir sürü insan var... biri dürüsüt biri gezenti biri aşık biri kaygılı hepsi hiç durmadan bıdı bıdı yapıyor... deliriyomuyum acep :) yok yok asayiş berkemal...

Hayat çok boş... Düşüncelerimden başka hiç bir şeyim yok.... Dün temizlik günümdü.... yürüyüşe başladığımdan beri ev berbat durumdaydı... hepsini bir arada yürütemiyorum demek ki... efendim ben temizlik yaparken paşamız aramış duymamışım 3 saat sonra geri aradım fırçamı da yedim... aslında açmıcakmış telefonumu çok  kızmış bıd bıdı bıdı.... yaww ne kadar pamuk ipliği ilişkimiz... böyle koptu kopacak bahane arıyo gibi... söylendi söylendi geçti artık dedi pat diye kapadı... ne kadar ayıp yaa... böyle içimin camlarını şangır şungur kırdı... eskiden böyle zamanlarda oturup ağlardım beni buna bile alıştırmış ağlamadım ama uykumda kaçtı... hay bin kunduz... kalktım çıkardığım yazlıkların son parçasını da makinaya attım, atmaz olaydım... makina kafayı yedi o ne gürültü... hele son on dakkası Allah ım komşularımın uykusu çok ağır olsun işitmesinler diye dua ederek geçirdim...  ne stresti bee... harbi bu yaptığım öküzlüktü....bi daha olmayacak.... yazlıkları çıkardığımdan beri habire dönen makinam yazık sana... bir çoğunun içine sığamıyacağım o ayrı....

Game of thrones gecesi yaptım bende.... o biraz oyaladı neyseki... sonra uyudum uyandım izlemeye devam ettim.... işte böyle bomboş....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder