21 Haziran 2014 Cumartesi

Yeap....... 71.8

Evet dün bir sürü aburcubur yememe rağmen kilo vermişim :) mutlu oldum.... umarım önümüzdeki cumaya ki ramazan başlangıcı sanırım 69 u görürüm..... yani en az 1.8 kg vermem lazım.... kısmetse ramazanda da yürüyüşüme devam edicem... Donald der ki ramazandan sonra tatile gidecekmişiz... o zamana kadar ne versem kardır... 65 hayali kuruyorum ben :) hade len dediğini duyar gibiyim ayıp oluyo amaa.....

öyle bir vereyim ki bir daha almıyayım istiyorum... ömrümün sonuna kadar yürüyüşümü de aksatmamak nasip olur inşallah... dün yapmayacaktım nerdeyse son anda hadi dedim gideyim.... battı balık yan gider kafasından hayır gelmiyor....gittim yürüdüm geç olduğu için sapık korkusu sardı erken döndüm bayanlarda hep gözüm son bayan kalana kadar parkta duruyorum... aslında çok eylenceli ama gitmeye karar vermek ve dönüşte duş almak fikri tam bir işkence...duştan sonra dokunmayın bana seriliyorum bir koltuğa.... kolumu kıpırdatacak halim olmuyor.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder