26 Haziran 2014 Perşembe

Uyku


Uyku kaatillerin bile çeşmesi;
Yorgan, Allahsıza kadar sığınak.
Tesellî pınarı, sabır memesi;
Size şerbet, bana kum dolu çanak.
 
Dünkü to do listim elimde patladı resmen.... Çarşıya gittim ben pazar gibi bir şey bekliyordum ama bu bildiğin kıyafet pazarı.... iyi dedim gelmişken bakınayım... parama kıyamadım tabiki... sadece masamın üzerine hani şu ortaya konulan kumaşlar var ya onlardan aldım bir tane.... 2.5 tl ye :)  Sonra plastik dolap buldum çok pahalı geldi 55 tl tereddüt ettim ama aldım....Koca koliyi teeeeeeeeee eve kadar taşıdım... Dura kalka yürüye yürüye eve vardım... Hemen kurdum güzelce sildim yerleştirdim baya bi işe yaradı şimdilik.....daha sonra adam gibi bir komidin alınca onu kitap odasına koyarım....  

Disifix kağıdım vardı... Hani yapışkanlı olanlardan... Bir tane de güzel kutum... Kutuyu kaplıyayım dedim demez olaydım tam bir hüsran oldu.... Hem kutu mahvoldu hem disifixi ziyan ettim... Yamuk yumuk yapıştı ne yaptımsa düzeltemedim... Yapışan yeri sökmeye çalışırken cart diye yırtıldı... Ayyy tam rezalet tam... Ellemiyeydim daha iyiydi... En son kendimi olsun post modern bir çalışma oldu diye avutuyordum :) Saat 11 de artık pes edip yattım.... Yatış o yatış sabah çiçekleri sulucak vaktim yoktu uçarak çıktım evden....

Bu arada kuşlarım yumurtlamış :) anane oluyorum been :)

O kadar uykum var ki bıraksalar bir hafta uyurum gibi geliyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder