31 Aralık 2013 Salı

7. Gün 68.7 miydi ne.... Yanıyoruum Yanıyooruum





Neyse kilo konusuna döneyim ben...

68.7 yi gördüm... çok şükür... göbek o puff puff halinden kurtuldu.. yani şöyle söyliyeyim 3 kattan iki kata indik... Elhamdülillah....

Yemeyip içmeyince gidiyormuş meğerse kilolar... Ben biliyom bunlar korkunç bir hızda geri gelir...Neyse ne... Gripte geçti çok şükür...

Kilolar geri gelir korkusuyla sporumu aksatmamaya çalışıyorum... Ayağa kaktıkçası aklıma gelen bütün spor hareketlerini yapıyorum. Portföyüm çok geniş değil halbuki bir sürü dergi var evimde formsate miydi neydi adı... ne çok alırdım baktım artık aldığım dergilerin torbasını çıkarmaz oldum o gün bu gündür daha da almadım...

Daha önce kapının üstüne takılan barfix aletlerinden almıştım... Arada gidiyorum ona tutunup bacak hareketleri yapıyorum... Selülitler ne olucak bilemem... bacaklar bacak değil dalga dalga bir şey mübarek... bende olsam kendimi terkederdim ne olmuşum ben böyle insan görünümünde fil....

spor diyoduk dimi.... öyle işte genellikle bacak hareketleri yapıyorum.... belki kurtulurum bacaktaki yağ rezervlerimden diye... Ama daha çok erken tabi... Bakalım bir ay sonra tabi  o zamana kadar istikrarlı devam edebilirsem görecez... İyi bir sonuç almış olabilirim... Kilo konusunda yani diğer yandan da kara haber almış olabilecem... yo yoo yooo pozitif düşünmeliyim... evrene negatif enerji göndermemeliyim... iyi düşüneyim iyi olsun... düzelecek...

gözlerim ve burnum şiş kocaman çirkin bir palyaço gibiyim bu gün... lan nazar mı deydi bize.... zaten çok iyi değildik ki neyimize deysin...kıldan ince kılıçtan keskin... hep o konuya giriyorum dimi...

neyse gidiyim ben çalışayım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder