25 Aralık 2013 Çarşamba

Ben Geelldiim :)

Merhabalar Ben Daisy,



Ne zor şeymiş blog ismi bulmak.... Onu deniyorum yok, bunu deniyorum yok... Aaaa bir de kararsız kaldım Bambi mi olayım Daisy mi olayım :)) Zor şeymiş insanın kendine isim koyması....

Neyse verdim bir karar nihayet.... Bundan sonra hep beraberiz...

Önce tanışalım.... Kimim ben?

Felsefik cevap verecek olursak ben bir hiçim yokum ben :)) ayy bu derin mevzu beni aşar....

Hemen hemen her şeye cücüğü sarkan, elli tane işe aynı anda başlayıp hepsini ben yaparım deyip hepsini eline yüzüne bulaştıran, kafası hep dolu dop dolu ama ne dolu beli olmayan, yarı hayal dünyasında yarı gerçek dünyada takılan bir garip faniyim....

Yaş kemale erdi... bayaaa bi erdi hemde.... Artık gençliğin son demleri... Kendime bir not defteri edineyim istedim.... Birlikte yaşayıp görelim bakalım hayat bize ne getirecek bizden neler götürecek....


Benimde bir Donald ım var kocaman kocaman sevdiğim....

ve malesef son 10 yıldır katlanan kilocuklarım var...  Önce buna el atıcaz burada.... Bu kaçıncı el atışım sayısını bilmiyorum.... Hadi bi gayret daha dedim.... Bu son olsun bu kez olsun dedim bakalım neler başarıcaz....

Yazıyooor yazıyoooo... şişko daisy kaç kilo olmuş yazıyooor.... 72.7 idim bu sabah taze taze tartılmış halim... boy 1.58 ufak bir traktör tekerleği gibiyim...



Peki neden böyle mişelin lastikleri gibi oldum ki ben...

bazen kendimi böyle hulk gibi hissediyorum... mesela bu gün uzuuun zamandır giymediğim gömleğimi giydim... kollarım böyle hulk gibi patlatacak sanki gömleğimi... Ahh ne yapsak ne yapsak.... kurtulmam lazım bu dertten artık....Ağlanmanın faydası yok anlaşılan....

Neyse şimdi az işim var gideyim gene gelirim ben....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder