25 Aralık 2013 Çarşamba

1. Gün : 71.7 kg

Saat gecenin 4 ü.... ayaktayım çünkü iş yüzünden stresliyim bitiremedim... Birazda hadi sonra yaoarım akşam yaparım derken iş biriktirdim.... Bu erteleme huyumdan nefret ediyorum. Vaktiyle yapsaydım şimdi rahattım.... Gece stresle uyudum mu uymadım mı bilmiyorum.... Olur böyle vakalar... Şu işşlerde bir bitsede bir oh desem....

Sabahın 3.30 unda tartıldım... 71,7  kg ile başlamış bunuyorum....Dün akşam sporumu yaptım. Yemeğimi ayarladım... Çok şükür.... Şimdi bir muz yedim... Bir daha uzuuun bir süre almıcam..Şubata kadar 4 kg gitmeli... bakalım nasıl olucak....

Şimdi çalışayım ben... Nasılda uykum var varyaa.....

Bu günkü menüm

sabah 1 kase tavuk suyuna şehriye çorbası + 1 dilim  tb ekmeği

ara yok

öğlen 1 kase pırasa yemeği

ara 1 elma

ara 1 mandalina

akşam salata

acı yok raki başarabilirim.... aburcubur yok kaçamak yok inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder