26 Aralık 2013 Perşembe

2.Gün : 70.8 kg

Güüünaaaydıııın.........

Aman bir mecalim vaaarr.... 70.8 hokka çıktım... Hayırdır inşallah. Ödem attık tabiki....İlk günler böyle güllük gülistanlık olur her zaman....

Dün yürüye yürüye gittim eve.... Yemeklerimde hazırdı... Şaypaya girdim bime girdim seyhan markete girdim... Tatlılar bana sarktı resmen... hiiiç birine yüz vermedim. Hııhh dedim attırdım saçlarımı.... Ayy yan tarafta kafe var nasıl kokular geliyor burnuma kaşarlı tost patates kızartması pizzaa.... eridim orda eridim... hayır dedim kendime....marulumu aldım eve gittim tıpış tıpış....

az çorba
az pırasa
kocamanda marul salatası yedim missssss

İçimden aşağıdaki gibi bir görüntü geçerken bunu yapmak ne kadar zor bilebiliyor musunuz.....


Darısı bu günün başına.... Bu günde uslu durayım bakayım yarın kaç hokka çıkıcam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder