30 Aralık 2013 Pazartesi

6. Gün : 69.2... Ve acı son.....

Waay waaay waay yılın son günü hee.... Yine bir yıla daha kalp kırıklıklarımla hayal yıkıklarımla giriyorum... Aşkolsun be hayat sana....

Neyse efendim... Feci halde grip oldum. Donaldla kavga ettik... Grip yüzünden değil... Kıskançlık krizlerim yüzünden.... Niye böyleyim... Bir süre görüşmeme kararı aldı.. Aldık değil aldı.... Evlat acısı gibi oturdu içime... Deli gibi arayasım sesini duyasım var... Zor zaptediyorum elleriimi, kendimi... Zırladım durdum hafta sonu... Ergenler gibiyim bu ara... Birde üstüne grip oldum... Aşk acısından soğukta yatmışım... Gözümü kapasamda 10 yıl sonra uyansam ne olcaksa olmuş olsa kabullenmiş olsam geçmiş olsa...... Komaya gireyim demiyorum... Zamanlar arası yolculuk gibi atlasam görsem sonumu diyorum... Ama yook dimi illaa sürtecek burnum... Mideme inecek yumrukllar en hazırlıksız anımda.....

Öyle işte... yorgun, hasta, kalbi kırık, çok işi olan, evi temizlemesi gereken, iyi yemek yapmayı öğrenip kendini donalda ispatlaması gereken, dünyası donald üzerine kurulu olan bir garip faniyim ben... Allah beni affetsin... Allah a böyle kulluk yapamadım.... Kendime gelmek için Allah a yöneliyorum... Zorsun hayat zorsun zorluyorsun....

Hayatta kabul etmem dediğim her şeyi bir bir kabul ettim... Her büyük lafımı itanayla yedim...Şimdi yeni yıl ne diyim sana... Bir şey getireceğine olan inancım yok zaten... Var olanı götürme olur mu.... Valla başka şey istemiyotum.... Uslu dur akıllı ol....

Diyet diyorduk dimi...Konu diyetti doğru ya... Donald diyetine başladım ben... Yemeden içmeden kesildim... Ben ben benden bahsediyorum... İştah kalmadı... Almıyor midem gözümün göresi yok hiçbirşeyi.... Bu başıma ikinciye geliyor... İlkinde 48 kg ye düşmüştüm.. Gene donald diyetiydi...

Neyse işlerime döneyim ben... İçimi döktüm valla...  Artık ne olacak bekleyip görecez... Hayırlı şeyler yok ufukta... Hiç yok hemde...Büyük tramvalar bol zırlamalar bekliyor beni.... Tasavvufa yöneldim ben. Sabah akşam Cemal Nur Sargut dinliyorum... Herşey Allah tan bunada şükür demeye çalışıyorum... Vardır bunda da bir hayır diyorum... Allah burnumu sürtüyo beni kendisine yönlendiriyor diyorum. Diyorum ama kalbimden mi bende bilmiyorum... Bir celal sıfatına geçiyorum bir cemal sıfatına... Cemal Nur Sargutu hakkında ekşi sözlük yıkılıyor bu arada....

Üç gün önce mutuydum ben halbuki... Ondan mı oldu ki böyle...Alışkın değil tabi bünye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder