25 Aralık 2013 Çarşamba

Boğaz harekatı....


     Evet başladım ani bir kararla.... Bu gün öğleden sonra hiç bir şey yemedim.... saat 10 dan beri yemedim çok şükür Allah ım...  İnsan aç kaldığına şükreder mi! ediyorum... Aç kalabilmek benim için marifet... Ayyy duyanda kebaplar mebaplar yiyiyom her daim sanacak... Yok annem yoook benim kilomun sebebi aburcubur kola nescafe... Ben yemek yemem bunları yerim.... markası kalitesi hiiç farketmez... 5 gofret yediğim gün bilirim.. buldum mu kurutana kadar yerim... Malesef bu ürünler çok ucuz ve büyük pakette olanları alınca tasarruf etmiş gibi oluyosun noluyo elinin altında daha çok oluyo... Hadi bi tane daha diye diye noluyo genişliyosun... sonra o bi tane sana küçümencik geliyo... dişimin kovuğuna gitmez deyip bakmıyorsun bile artık hep büyük paket alıyorsun... Sonra noluyo doymak bilmiyosun...Bağımllıklık yapıyor... Günde 2.5 kg kola içmişliğim var. Arkadaş derdi ki lavabo gibisin... lafa bak... lök lök içioym tabe ne desin... Jelibonsuz bir anım yok gibidir... Adım jelibonla bir anılırdı... Nescafe 3in1 4 taneden aşağı kurtarmaz...

    Çok şükür bayadır kola ve nescafeden uzağım... Gel görki tatlıyla arama mesafe koyamıyorum... İlla kaşla göz arasında kendime bile çaktırmadan löp diye yutuveriyorum.... Şubata kadar 4 kilo vermeye karar verdim... Bakalım becerebilecek miyim...Yarın şööle bir temiz tartılayım... Bismillah deyip başlıyayım...

    Bu akşam sporumuda yapıcam.... Olcak bu kez... Her şey çok güzel olacak inanıyorum....

   20 mekik
   20 bacak hareketi
   20 squart

   Başlangıç için yeteli gibi... Fazlasını yaparım eksiğinii yapmam inşallah.... Elma almam lazım bu akşam... Yarınki ara öğünler için....

   Artık boğazları düüşman işgalinden kurtarma vakti... Çaklıtlı düşmanlara aman vermeyecem... Niye bu kadar zorlanıyorum ki... Bak Angelina Jolie ye....


  Bak nasıl fit hasta diyorlar ama değil bence... Kadın şişman olmayı sevmiyo bence... Bende sevmiyorum... Nasıl bu kadar zayıflanır yahu.... Ama benim gibi ye iç otur değil ki onun hayatı fıldır fıldır... Orda burda her yerde.... Neyse idolümdür kendisi...

1 yorum: