1 Ocak 2014 Çarşamba

8. Gün : 68.3..... Geceler zehir, geceler kara......



geceler zehir, geceler kara
uçasım gelir kanadım yara
yaralar derin seneler kadar
açılın geri

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşk olsun
gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye

geceler benim geceler bana
unutun beni ...

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun
gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye
aaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaah ...


Kara bahtım kör talihim..... Konuşmayacağım seni....
Neyse....

Spor spor spor...... her boş vakitte spor... Yalnız bu yememe olayı biraz sarsmaya başladı bünyeyi... Yürüken dizlerim titriyor özellikler akşamlar.ı...

Akşam victorya secret meleklerinin sporlarını buldum youtube dan... Anladım ki benden melek falan olmaz.. 10 dakkalık videonun yarım yamalak yaptığım yedinci dakkasında perte çıktım...Yani hatunların önünde saygıyla eğiliyorum burdan. Her gün böyle yaşanırmı anasını satayım... Çin işkencesi gibi... Kalbim kafatasımdan çıkacak sandım... tabi ablalar 45 kilo olunca uçuşuyolar sağa sola.... sen gelde 68 küsur kiloluk bünyeyi hoplat... Ama varya göbek yağlarımın altında kas var eminim... Şu yanlardaki kaslar hafif gözükmeye başladı. Bir arkeolog edasıyla merak ediyorum dibinden çıkacak malzemeyi....Sporu seviyorum çok şükür.... Ama bu kadar zor olmak zorunda mı ki.....Bacaklar bile inceldi sanki azıcık... Psikolojik mi bilmem artık.... Boy aynasının karşısında nü şekilde spor yapmak ayrı bir fantazi katıyor olaya... Yook yook görsellik berbat doğrusu... Bale yapan fil gibi... Daha insan kıvamına giremedim... Ulan arkadaşlarım patır patır doğurdu hepsi bildiğin manken ben onların yanında bildiğin homoerasmus.... Daha evrimleşemedim....

İyice gömdüm kendimi.... neyse zaten amortide çıkmadı....gidiyom ben çalışayım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder