3 Ocak 2014 Cuma

10. Gün: 68.4....

Bu sabah 68.4 ile gözümü açtım.... daha az olabilir miydi acaba ne yapmalıydım diye düşünüp durdum aklıma spor geldi ama çok yorgundum dün.... 67 gell ablana geel geel geel.....dediğim gibi zorlaşmaya başladı kilo vermek.... metabolizma yavaşladı... Şimdilerde azar azar yemeyede başladım onunda etkisi var tabi... ama kesinlikle abartmadan...

Sabrım yetmiyor.... hemen olsun istiyorum....hemen 50 olayım... düşününce 59 a ne kaldıki diyorum... sonra 65 ne kadar uzak diyorum... kısa devre oldu beynim sürekli aynada yağlarım azalmışmı ne kadar daha gitse nasıl olurumun mukayesesini yapıyorum... Ve tabiki güzel ayakkabı güzel elbiselerin rüyalarına dalıyorum... 


biraz yürüyüş yapmalı.... Bu günlük bu kadar yazasım yok.........Yazcak bir şeyde yok... aklım hep  donaldda... ne yapsam olmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder