10 Nisan 2015 Cuma

Aklımda......

Biraz hormonlu günler yaşıyorum. Ahhh hormonlar... Bayan olmanın bitmeyen çilesi :) Direk dalıcam mevzuya... Artık Donald ı kıskanmam benden geçti sanıyordum, ben artık bu mevzuları aştım sanıyordum, olduk biz tamamız diyordum.... Geçen iş yerine gittim... Eski bir arkadaşı onların firmada çalışmaya başlamıştı bir kaç ay önce. Kadınla muhabbeti kurdum arkadaş olmaya çalıştım... Kadın beni hep başkalarına yakıştırıyo... Bak falanca ne yakışıklı bak filanca gibi adam olmalı sana vs. vs... Donaldla birlikteyim bunu biliyor.... Güldüm geçtim espri yaptım hep bana değil sana lazım bunlar gibilerinden kibarcana püskürttüm...Anlamazdan geldi. Bana ha bire birini buluyor, bir gün sana aşk lazım diye yüksek volümden sesleniyor uzaktan. Adamların arasında... Ahanda turfandaki domates gibi kızardım.... Sana lazımdır o dedim...Ben böyle muhabbet görmedim.

Donaldla ne samimiyet. Adama sürtünmeden dolaşamıyor koca firmada ayy bilmese dicem asılıyo diye ama bizi bile bile gözüme baka baka napıyo böyle anlamış değilim... Yok yook yoook diyorum.... Donald a güvendiğimden değil hem cinsime güvenmeye çalıştığımdan....Yanlış anlıyorum diyorum... Ayyy bir sızı çöktü mü içime bir kurt düştü mü... Ayyy kendime gelemiyorum düşünmeden edemiyorum...Kadın çay dökecek bacağını Donalda dayadı ha az daha oturacak kucağına ben böyle şey görmedim.....10 yılın adı ver daha ben böyle hareket yapmadım, toplum içinde  :)) Yemeyenin malını yerlermiş ne diyim..... Midene otursun...Boğazında kalsın... İçimden püskürüyor bu laflar. Hani kirpi kendini tehlikede hissedince dikenlerini kaldırırya tek tek ahanda öyle dikeliyor tüm tüylerim o kadını görünce.... Allah ım bu kıskançlık ne pis bir duygu... Hani artık işim olmazdı... Öyle dedim diye mi geldi test sınavı :)Lades mi oynuyoruz ;) Aklımda.... Unutmadım lafımı da yedim galiba lafımı biraz pusuya yatmış meğer o duygular... Ama Donald ında alacağı olsun.... Meydan veriyor....Fırsat veriyor... Neyse....

Böyle mideme kramplar giriyor... Bu gün yürüyüş yaptım... İyiki yürümüşüm kendime geldim.......Dua dua dua sığınacak kimsem yok başka....  Ahh bakalım neler görücez. Bu halleri  konuşucam Donald la zerre kadar tanıyorsam benim paranoyak olduğumu söyleyecek :) Bla bla bla....Biliyorum her lafını konuya girmemek için direniyordum kaç aydır... Ama artık konuşmam lazım....Gazam mübarek ola....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder