12 Nisan 2015 Pazar

Ah Bu Yalnızlık

Neyse o günkü cümlelerimi düşüncelerimi rafa kaldırdım. Hormonların etkisi geçmek üzere sanırım....Donald a ne desem kavgaya dönüşecek hiiç kaldıramıcam.... Du bakalım olmadı gacının saçını başını yolarım :)) İçimde böylede bir çirkef varmış hiç haberim yoktu :)) Salon kadını çizgimden pırt diye kayı veresim var  :)) 

Yalnızlık ne garip bir duygu. Bazen çooook ihtiyacım oluyor yalnız kalmaya en sevdiğim bile öfff gitsin başımdan yaa diyorum yalnız kalınca da Allah ım öyle demek istemedim diye kıvırtıyorum.... Havalar güzelken yalnızlık daha bir çekilmez mi oluyor ne... Gerçi havada güzelimsi daha... Pek bi güzelliğini göremedik... Ama yalnızlık duygusu sardı bu gün beni. Yataktan çıkmak istemedim. Niye çıkayım ki. Amaçsız kaldım. Her şey bomboş göründü gözüme. Ömrümün kalanı böyle mi geçecek ne kötü bşr şey bu. Çok korkunç çook... Neyse temizlik memizlik yaptım isteksiz isteksiiz... Biraz dağaldı bulutlar neyseki. Ne uzun gündü....

Şimdi Gönül İşlerini izliyorum... Ne kadar çok sevenleri var bu hatunların ayol. Hayat böyle olsa ohhooooo..... Kimsenin kimseye eyvallahı yok artık... Eskiden var mıymış onuda bilmiyorum ya....Bize hep olmayanı denk gelmiş :P...

Ayyy ayyy ayyy şok şok şok Kemal komser istifa etmiş Saadet için breh brehh brehhh.... Limon satar artık :)) Bu gacıların işi yok hep son model yaşıyolar ne iş biraz inandırıcı olun yaaa işsizlik böyle laylaylom olmuyo... İşliyken bile laylayloma para yetmiyo......


Ben hep derim kendisiyle oyalanamayan insanı acıklı bulurum diye.. Eeee şimdi bende oyalanamıyorum onu napçaz...Gez toz hepsi boş geliyor gene kürkçü dükkanına dönüyorsun işte...   Bu mudur yani hayat...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder