25 Nisan 2015 Cumartesi

Olucak olucak.....

Hımm yaz gelmiş. Her ne kadar bunu battaniye altından söylesemde böcekçiklerim sarmış gene her yeri. Eyvahlar olsun kilo veremediğim yetmezmiş gibi 74 oldum.... ara ara 70 lerede iniyorum ama sonra gene 74 oluyorum ölene kadar sürecek bu mücadele sanırım imdaaat.... her arkadaşım beni görür görmez diyet nasıl gidiyor bak aslında şöyle yapsan laflarından da bıktım artık.... Kimse yorum yapmasın istiyorum. Komplekslere gark oldum....


Ayın 15 i hem en zor gelen gün hem en çabuk geçen gün... Maaşı aldık karta yatırdık kiraya yatırdık kaldık 40 milyoncukla başbaşa :) Bozdur bozdur harca... Boğaz tokluğuna yaşıyorum bu hayatı.

Şimdi önümüzdeki ayın ödeme planı....
Karta gene 1000 tl atıcaz... Cepte para kalmayınca karta girmişim gene...Eskiden olsa asgarisini öder geçerdim.... ama artık yapmıyorum öyle şeyler....Çünkü sonra daha pahalıya patlıyor....


Yuhhh ki ne yuhhh... 285 tl si eve alınan mobilyanın taksidi 135 tl si geçen aydan kalan borç, gerisi faturalar....

Düşünüyorum nerede hata yaptım şurda
1. Donald dolabı ben ödicem dedi ona güvenerek aldım ödeme günü geldiğinde ben isteyemedim o da hatırlamadı :) Bir kere 200 tl verdi istesem verir de ben isteyemem kiii :))
2. hazır borcum bitmişken kendimi salmayayım parayı ıvırzıvıra harcamayayım hem de evin eksikleri tamamlansın dedim abart mışım
3. doğal gaz faturasını hiiiiç hesaba katmamışım...
4. bütçe ayarı konusunda kendime sıfır veriyorum ayarsızım.....

annemden gelen parayıde direk takside yatırıyorum zaten onu var saymıyorum bile....


Şimdik Mayıs ayı ödeme planı şöyle efenim;
 1000 karta
460 kira
300 taksit

kalan 40 :)  ben fazla yaşamam.....

Mayıs daha gelmeden bitti benim için.... geel haziranın 15 ii geeeel geeel geel....


neyse her halukarda ağustosta borçlar biter.... diren bambi....siz okumaktan bıktınız mı bilmem ama ben her gün bu hesabı yapıyorum hemde hiç durmadan :))) sanki yaptıkça azalıyor....  birde bana tatile gitcen mi diyolar küfür et daha iyi be :)))mümkünse üç ay yorgan altından çıkmamam lazım benim üç ay kış uykusuna yatmam lazım ....3 ay sonra en yenisi 4 yıllık olan kazaklarımı lime lime doğrucam.... yer bezi yapıcam... bak içime işlemiş fakirlik atamıyoom :)))

 neyse bu gün az işim var sonra ablama giderim...yarında temizlik... balkon yıkarım çiçek ekerim.... ayy ben bu aralar çok özlüyorum herkezi.... hep yanımda olsunlar istiyorum tabi onlara çaktırmıyorum... ama pek duygusalım telefonda konuşurken bile gözlerim dolu dolu oluyor... sesime yansıtmamak için çoğu zaman bahane bulup kapatıyorum teli... vallahi yaşlılık alameti..... sevgi kelebeğiymişim de haberim yokmuş :)) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder