29 Nisan 2015 Çarşamba

Zayıf Nokta.....

Geçtiğimiz hafta sonu yiğenimle tanıştım. Çocuk 15 aylık olmuş ben ilk defa görüyorum. Tesadüf teyzemlere gelmişler bende ordaydım öyle oldu o da. Çocuk odada bir dolu insan var gözlerini dikti bana bakıyor. Eline ne verseler bana getiriyor :)) Kan çekiyor işte. Baktım biraz daha kaynaştık tuttum mıncırdım bende :) Demek umurumda bile değil dememek lazımmış. Ne ölüsüne ne ölüme dememek lazımmış... asla kattaa dememek lazımmış. Hayat işte yutturuyor büyük lafları. Yuttum oki...Neyse bizim doğru düzgün akrabalık ilişkilerimiz olamadı bari onun olsun. Bizim sülalenin kalanından hayır gelmez. Yani herkez kendine iyi, kendi çoluğu çocuğu torununa iyi... Bizim çocuklar ortada kalır. Bir biz tutmuyoruz birbirimizi. Düşman gibi yetiştirildik birbirimize öyle geldi öyle gidiyor. Bu saatten sonra da bilemiyorum.... Neyse bizim gibi olmasın. Çalacak kapısı olsun koşulsuz şartsız. Deli bir hala iyi olabilir belki :) Çocuklar hep zayıf noktam olmuştur zaten.....Ama herşeyi unutturmaz... Bir diyorum koru mesafeni. Sana zarar gelir bunlardan, bir diyorum aman be kaybedecek neyin var bırak kendini... Karışık.... Beni yerimden yurdumdan ettiler.... Her şey çok farklı olabilirdi.


Kilo verme mücadelemde yeni bir sayfa açtım. Zira göbeğim burnuma değecek seviyeye ulaştı. Mekik çekerek başladım işe ilk gün 50 taneyle başladım. Ertesi gün bildiğin nefes alamıyordum midem et kesmiş  :) Çatlıcakmışım nerdeyse çok zorlamışım kendimi. Ama durmadım bu gün 5.gündü. Kalori takbiyle ilgili bir siteye üye oldum. 1150 kaloriyi aşmamam gerekiyormuş. Kilo verebilmem için. Salatalık en iyi malzeme....Kalorisi çok düşük. Waffle larla da vefalaşmalı artık. bir pakedi 1040 kalori o my god yani....ve ben bir paket yedim bu gün. Yani yarın başlıcam kalori takibine. Haydi hayırlı olsun.... Bir denemediğim bu kalmıştı. Bu kezde olmazsa tühh bana....İlk hedef 69.....Hazirana kadar 69 olmalı... şu aralar 74 - 75 arasındayım...

Çok gözümü korkutan bir iş vardı. Hep erteliyordum yapamam korkusuyla. Artık erteleyecek vakit kalmadı hatta iş tesliminde geç bile kaldım. Panikle lambur lumbur başladım. Bir anda çatçut çözülüverdi herşey. Hiç zorlanmadan bitiverdi. Bu hafta bu ikinciye başıma geliyor. Bir öğrenemicem vazgeçmek yerine biraz üstüne gitmem gerektiğini. Biraz daha sakin olabilsem bu kadar sıkışmayacağım. Bu iş yüzünden günlerce uykusuz kaldım düşündüm ama yapmadım. Vaktinden sonra yapınca da olmuyor işte....Vaktinde yapılan iş kadar lezzet vermiyor. Bu konuda kendimi geliştirmem lazım. Hani derler ya iş senden korksun bende kendime diyorum.

Kişisel bakımıma ağırlık vermek istiyorum artık.Önce bir zayıflıyayımda.... Neyse çenem düştü gene yatayım ben... Birde yatağa alışmam lazım.... Kanepe her yerimi ağrıtıyor....

2 yorum:

  1. Oturdum blogunu baştan sona kadar ama yarım yamalak ama hepsini okudum. Güldüm,düşündüm,tebessüm ettim,üzüldüm. Biraz kendimi buldum galiba. Çok sevdim ama :))

    YanıtlaSil
  2. Aaa sana yorum yazmıştım uçmuş yorumum :)) Neysee gene yazarım bende... Hoşgelldiin :) Eeeh işte aynı hayatta benzer şeylerle boğuşup duruyoruz :) Bende sana geliciğim ziyarete... Sıcak yorumun için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil