19 Nisan 2015 Pazar

Ommmmm.....

Geçen haftaki duygu yoğunluğum uçtu gitti çok şükür... Nefret ediyorum bu hormonlardan :)) Donaldla konuştum şu arkadaşının hal ve gidişatını... O kadar seçtim ki kelimelerimi mayın tarlasında yürür gibi... Çok şükür beni düzgün anladı.... Bir daha öyle bir şey olursa bana söyle ben konuşurum onunla dedi. Yani kadın bir daha beni başkalarına yakıştırıp durursa... Ohhh be ilk defa bana sahip çıktığını hissettim içim rahatladı. Çok şaşırdı duyduklarına bana başka konuşuyor dedi :) Donalda ilişkimizi soruyormuş...aranız nasıl diyormuş.... Kadın diyorum ya bir acayip.... Sana neeee..... Hayret bişiiii......

Sıkıntıdan oturdum dikiş makinemi kurdum pantalonumun paçalarını kıvırdım :)) Ömrümde ilk defa dikiş makinasında bir şey diktim kotumla başlamam çok iddialı oldu... İspanyol paça olması biraz zorlasada başardım valla :)) 

Biraz da arkadaş ziyaretleri içimin açılmasını sağladı. Bunalınca tıkıldığımız yerden çıkıp biraz dost ziyareti yapmak lazımmış.... İyi geldi çooook iyi geldi.

Başka da bir şey yok işte...  İyi düşünelim iyi olsun.... İyilikler olsun....

Gene Gönül İşleri başladı....Bayılıyorum bu diziye :)) Eninde sonunda her şey mutlu sonla bitiyor... Hayatta böyle olsa keşke.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder