26 Mart 2015 Perşembe

Yeni Hedefler

Bu gün hava güzel benim de çenem düştü... Yazasım var a dostlar :)

Şimdi yeni hedeflerimi sıralıyayım en kısa zamanda gerçekleştirmek dileğiyle:

Alınacaklar;
Blender seti
Perdeler değişecek

Yapılacaklar;
Ramazan gelmeden Kuran öğrenilecek
Ramazanda hatim inşallah.....
Bu yaz araba kullanmayı öğrenicem -- donaldın başının eti yenecek
Halılar yıkatılacak
kpss ye hazırlanılacak

Gidilecekler ;
İstanbuldaki büyük akvaryum
Çanakkale şehitlikler
Muğla
-- bu üçü donaldın sözü var yicem başının etini


Şimdilik bu kadar....

Ev düzeni konusunda level atladım nihayet. Bir kaç dolap aldım fazla ıvır zıvırı attım nihayet ev eve benzedi. Çocuk mevzusunda hala donald ikna olmuyor açıkça başa çıkamadığım borç harç dolayısıyla bende biraz tırstım ne yalan söyliim

1500 tl taksit var bir daha takside bulamıcam söz....

Nisan
1000 tl karta gidecek -- ahh şu doğalgaz....
460 kira
40 tl bana kalacak :)  nisan ayını şimdiden hiiiç sevmedim....

Mayıs ayında kk biraz düşük gelir diye umuyorum malum doğalgaz faturası daha az gelir biraz da az kullanırım..... Ama nerden baksan bir 500 lt gelir
500 de takside veririm
460 ta kira kalır gene 40


Haziran kk umuyorum ki daha da düşük gelir....
500 kk
500 taksit
460 kira
40 bana

Temmuz
400 kk
500 taksit
460 kira
140 bana ve özgülük taksit biter....

Yani en kötü ihtimalle temmuzda temize çıkmam lazım.... borçsuz harçsız inşallah.... gönül ister ki bu haziranda olsun ama pek olası gözükmüyor....

ağustostan sonra zengin olcam :) sonra gene kış gene doğalgaz pöff... sonra yıl bitti sonra gene kiraya zam....

ooo hayalimde ağustostan sonra maaşımı biriktirdimde seneye yaza kadar araba aldım bile :)) Dubbss kızım sakin ol... Önce şu nisan mayıs haziranı bir atlat hele :))

5 yorum:

  1. En düşük memur maaşının 2100 tl olduğunu biliyor muydun? Sakın kpss yi ihmal etme!

    YanıtlaSil
  2. oofffff süper valla....

    YanıtlaSil
  3. sen ne yaptın çalışıyo musun artık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba daisy, blogun çok içten çoktatlı bayıldım sıcaklığına. Blogunu sonuna kadar okudum son zamanlarda pek diyetten bahsetmemişsin ama kolayı ve ıvır zıvırı hayatından çıkarmış olduğunu umut ediyorum. En kısa zamanda 55 leri 50leri görmeni de temenni ediyorum. Tabi ki haddime değil ama o kiloları verdiğibde kendine çook daha fazla güveneceksin hepsinden önemlisi kendini seveceksin tabi bir de zayıflarken midenin küçüldüğünü de düşünürsek bu da daha az mutfak masrafı demek:-) bir de borç ödemedeki azmine bayıldım birayı kırk tl ile geçirmek demek cesaret demek tebrikler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiiin..... memnun olduum :))) diyet başa sardı malesef 73 - 74 kg arasıyım :( başaramadım....ama çabalamaya devam.... 40 tl nakit olarak illaki kartıda kullanmak zorunda kalıcam...olsun beklenen gun gelecekse cekilen cile kutsaldir :))

      Sil