26 Mart 2015 Perşembe

Geçen Yılın Planı Programı.....

Ahh benim şu plansız planlarım.... Geçen yılki yazımı okudum da baya bir şeyi halletmişim ama aferim bana....

Geçen yıllarda demişimki;
Bu yıl yapılacaklar;

- ehliyet çıkarılacak demişim YAPTIM

- araba kullanmayı öğrenmem lazım  demişim hala tık yok

-5 kilo vermem lazım demişim Ah be yaa.....haaa vermedim mi verdim önce 5kg  aldım sonra 5 kg verdim :)))

- Kredi kartını artık kapat  hadi yavrum aylık planla bunu başarabilirsin.... demişim Bunu yapmıştım da gene cortladım....

- Taksit bitir demişim bunuda yapmıştım ama gene başa sardım....

- TV masası al...demişim ALDIM

- Bu sene daha fazla kuş alma...  YAPTIM almıyorum artık....

- Kur an öğrenilecek...demişim bu da kaldı.....




Neler ilave etmeliyim;
- daha çok kitap okunacak, --beceremiyorum uykum geliyor - çorba çeşitleri öğrenilecek,  -- öğrenemedim
- akraba ziyareti --- denedim en azından
 - tatile gidilecek, -- gidemiyorum param yok - işle ilgili daha profesyonel olmaya çalışılacak........... -- pöfff kafam çok dağınık


2015 te neler yapmalıyım. eğer taksit bitmiş olursa ;
- saçlar boyatılacak -- yok yok boyatmıcam kendi rengimi seviyorum artık
- güzel bir palto alınacak -- almadım çünkü kilo aldım
- bir iki pantalon almam lazım  -- almadım çünkü kilo aldımesek)
- bir iki kaliteli kazak -- almadım çünkü kilo aldım
- kaliteli bot-- aldım
- ilk fırsatta bir kitaplık --ALDIM


 - çok para biriktirmem lazım.............(10 milyar hedef) - 5 yıl sonra ev alcak param olmalı üstünede atıyorum kredi çekilir başımı sokacak bir yer bulurum elbet - inşallah yani....-- HAYALLER PARİS HAYATLAR MUŞ :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder