25 Mart 2015 Çarşamba

Hayat.....

Oooo çok gerilerde kalmışım. Nerde kalmıştık... bir baktım da hımmm..... bıraktığım yerde otluyorum hala :))

Borçlarımı ödediiiim yeni borçlar edindiiim :)) Bu sefer son borçlar evin eksikleri baya bir tamamlandı. Son dedim ama sen bana yinede inanma.

Donald desen işte ne bileyim hep sorguluyorum kendimi bu ilişki bir hata mı? Daha ne kadar tahammül edebilicem bla bla bla :P bi halt olmaz bu ilişkiden. Benim bitirmeye gücüm yok onunda işine geliyo böyle askıda herşey. Bir garip bişeyler....Sadece dua ediyorum hayırlı bir son olsun diye.

İş desen kesat. Düşündürücü. Özel sektör resmen kanımı emdi. Seneye kpss denicem yine yeni yeniden.... O da olcak gibi değil ya... Iyyy kitap okumak zulüm gibi geliyor.

Neden yazmadığımı anladım yazacak bişi yok yahu :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder