5 Temmuz 2015 Pazar

Hayaller hayalleer....

Dün öğlen sabah şuraya iki satır yazayım dedim... Ayy dur önce şu evi bir süpüreyim diye bir kalktım salon mutfak çamaşır bulaşık banyo ziyaretler çarşı pazar anca eve oturabildim :))) Keyifli bir hafta sonuydu.. Niye biterki hafta sonları....

Kalan Taksit : 600 TL

Kalan KK : 1700 TL offf feci olmuş buu yaa... 800 atsam buna bu ay kalır 900 gene faturaları öderim burdan gene olur 1200 adsl falan...ee taksitler var... öööfff diren bambi... önümüzdeki 2 ayy kk na dokunmak yok... saklamalıyım kk nı....Bir kere bir  saklamıştım sonra hiç bulamadım :)) gene öyle yapmıyayımda yenisini çıkartmak zorunda kalmıştım.... Kredi kartı şeytan gibi bişi insanı yoldan çıkarıveriyor...

Şunları yazarken internetten faturalara baktım 100 lira gömdük gene ....

Bayram vaaar çocuk doğuranlar vaar ben hep eli boş gidicem mecburen ya da bir bahane bulup gitmicem... yok ki... ya iyice borca batıcam, ya ödicem kurtulcam....... ki ödicem çünkü benim tek kurtuluşum bu... daha fazla borca batamam....yani inşallah... yzüdüm yüzdüm kuyruğuna geldim... son bir gayret.... son 3 ayyy....

Offf borçlar bitinceye dair hayallerimi bile kurmaya başladım. Dubbsss kızım sakin ol.... 3 ay hayal bile kurulmayacak... Otur el işi yap evde. örgü ör dikiş dik buzluğa dolma sar koy....  Hayyallerin bunlar olabilir ancak senin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder