19 Temmuz 2015 Pazar

Geçer gideer...

Vay be ramazan da bitti hatta bayramda bitti... Yarın gene işe mi gidicez yahu... Kapı kapı dolaşmaktan dinlenemedim ki ben :)) Güzel geçti bu bayram. Ama malesef ramazan ve bayram kombini bende müthiş kilo yaptı.... göbeğim içine hava basarlarya hani kurbanlık koyunun ayy nasıl tariif buuu ama öyle şiş..... İnfilak etmeden evvel yeme içme olayına bir son versem iyi olacak sanırım. Offf yaaa niye böyleyim ben. Neyse sızlanmakla da olmuyor... gene düzene girmeye çalışıcam ben....

Arkadaşlarla buluştuk. Kilo veren arkadaşlar  iltifat bekledi benimse hiiiç o topa girmeye niyetim yoktu... Zira iş dönüp dolaşıp benim aldığım kilolara geliyor her seferinde... İltifat almak onları tatmin etmiyor en yakın hredefi imha etmek istiyorlar... Benden iltifat almayınca kendi atladı, biliyo musun 28 bedene giriyorum :) hayırlı olsun dedim. işte falanca öldükten sonra iştahımı kaybettim.... ama gözleri çakmak çakmak bunu söylerken...  iyi olmuş öldüğü sana yaramış falan mı demeliydim acep.... aklımdan bu geçince pis pis sırıtmayaydım eyiydi...

Kıskandım galiba :))  ayy napayım millet efkarlanınca iştahı kapanıyor bense kendime ziyafet verip unutmaya çalışıyorum... Yok yani iştahım kapanıyo da ben üstüne gidiyo değilim iştahım zıvanadan çıkıyor. Patronla mı gerildik gelsin çukulatalar... Firmalar mı daralttı aç bi kola... Donald mı bunalttı gelsin pasta... Oooyyşşş... Nolcem ben bilmem böyle... Neyse 350 bininci adımımı atıyorum. Şu an tıka basa tokum o yüzden müthiş kararlı yazıyorum bu satırları. Açken kıvırabilirim söyliim :))

Şimdik öyle aylık yıllık değil kısa dönemlik hedefler koymalıyım.... İlk hedef yarın için olsun mesela... Yarın uslu durma günüm olsun.  Uslu durma kapsamında şunlar olsun misal...

- No çaklıt....
- No kola
- No hamur işi

hımmm peki ne yicez... Sabah 2 kivi.... Öğlen  yoğurt, akşam haşlama baget....yeşil çay su su su suuuu..... sassy su... aralarda da mor erik....hafiif bir detoks günü.....İnşallah hadi bakalım....

öfff yarın çok stresli olur. Abanırlar herkez telefona... Neyse iş olsunda....

Hava nasıl sıcak var yaaa off yani...  Ve şu an limonu üstünde yüzen yeşil çayım bana hiiiç cazip gelmiyor :) Acı yok bambi go go goo gooo.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder