19 Ekim 2015 Pazartesi

Sevgi kelebeğee :)

Ahhh geldi gene kış. Havalar erkenden kararıyor yahu... Öyle böyle değil saat yedi olmadan gözgözü görmez hale geliyor.

Bu aralar başlıktaki gibi sevgi kelebeğee modunda geziniyorum. Bakıyorum her şey güzelleşiyor. Hayat nasıl bakarsan öyle mi acaba. İyi çok şükür bu aralar. Dünyanın en tatlı bebibişi benim yeğenim bu aralar :) Sırf onu görmek için asla gitmem dediğim mahallenin yollarını aşındırıyorum :) Çocuk ne büyük nimet yaa...İyi ki var iyi ki olmuş... Benim şu deli inadımı küskün kalbimi ısıtıyor o minnacık insan :))) Allah bana da nasip edecek mi acaba.... Bana artık alıştı o da hem de nasıl oyuncaklarına benim adımı veriyormuş tatlım benim :))

Nerde kalmıştık efenim. En son kilo vermiştim vs vs... ehhee geri aldım kiloları efenim... Biraz işler şey olunca aburcubur beni kurtaracak sandım sanırsam :)) Kurtadılar amaa şimdi ben onlardan nasıl kurtulucam bilmem...  Bakıcaz çaresine... 75 küsur bişeyim şu an...  Nasıl başarıyorum bunu.... aylar sürüyor 60 ları görmem sonra bir iki haftada başladığım yere dönüveriyorum.... Yenilen pehlivan mindere doymazmış hayde breee :))) yaş 35 olmadan kilo işini halletmem lazım aaaaa ........


Taksit bitti efenim... Senetlerimi neyim teslim aldım mutlu ve hafif çıktım o dükkandan nihayet... Allah ıma bin şükür bu günleri de gördüm.


Kaldı kredi kartı... Onu kapamak biraz zor olucak... Kış gelmeden yani doğalgaz faturası el yakmadan kapatmak derdindeyim.... Dönem borcum maaşımın iki katı idi... yarısını ödedim yani özetle bu ayki maaşımı aynen karta gömdüm o da anca yarısını kapadı. Kullanmıyayım diyorum ama cepte para olmadığından gene kartı kullanıyorum... Halledicez du bakalım. Kredi kartımı kapar kapamaz da laptopumu yenilicem. Zira hayatım =  laptop.... Traktör gibi ses çıkarıyor cortlarsa biterim...

Sonra ufak tefek alınacaklar var.... Liste yaptım ama bocum varken borca girmicem kararlıyım...  Önce parasını biriktiricem sonra trink para alıcam... Taksit maksit yok bundan sonra... Bunlar 2016 planları....acelesi yok....

İş anlamında daha disiplinli olma çabalarındayım....Daha iyi işler çıkarıp aranan eleman olma niyetindeyim.... Daha güncel bilgilere sahip olmak için yırtınıyorum resmen. Ne yoruncu bir hayat uleyn... Atamadık kapağı devlete....

Velhasıl hayatta benim için pek bir şey yok gibi. Oyalanıyorum bende işte :) Evde bir sürü aktivitem var puzzle dikiş kanaviçe coştum gidiyorum valla...ayyy ne sıkıcı hayatım var hiç ekşın yok... diziler de olmasa hayat nasıl bir şeydi unutucam :)  Bazen eski günler geliyor aklıma aman diyorum ne kavga kaldı ne gürültü çok şükür bu günüme cennetteyim galiba diyorum.... Sonra bomboş hayatıma bakıyorum herkez dağalmış gitmiş neden başaramadık ki biz... ne saçma bir hayat yaşadık....neyse öyle işte...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder